vasárnap, január 20, 2008


Duo

2008-01-19, Szombat

Reggel időre kellett menni, ilyen is ritkán van. Ezért kelés időben, reggeli és Martinnal el valahová. Kicsit nehéz volt megtalálni elsőre a helyet, de késve sikerült, de még be tudtunk kapcsolódni gond nélkül. Azt, hogy mi ez az egész egyenlőre Ági miatt nem árulhatom el…
A legtöbb ember már úgy is tudja MSN-ből, aki nem és szeretné megkérdezheti, de nem mindenkinek publikus. Ebéd idő körül értem haza, gyors kaja, a tegnapi szuperfinom paprikáskrumpli maradéka. A lábosból, mert az egészben az a legjobb, amikor kenyérrel kitörlöd a maradékot!
Hogy aktívan teljen a nap, gondoltam megkeresem a Lidl-t, hátha olcsó(bb). És mivel jó messze van (10km) az egy kis túrával is felér, meg hátha fotózgathatok közben. A nap süt, meleg van, kabát nem is kell! Gondoltam, naívan. (Többször rájöttem, hogy néha a magam módján azért elég naívan is tudok gondolkodni.) Elindultam valamerre, az elején még tudtam merre megyek, mert annyit megjegyeztem a térképről, de utána, mikor már a táblák se azt mutatták, amit szerettem volna, akkor kezdett érdekes lenni a dolog. Fejbe nagyjából be voltam tájolva irányilag, azaz kb. láttam magam előtt a helyet, ezért a legtöbbször találomra fordulgattam a bicikliút elágazásokban (mert itt ilyen is sok van!!!). Teljesen fogalmatlanull bicózgattam, csak az aggasztott, hogy a hátam mögött gyülekeztek a fellegek. De azért még mentem, nem tudom hová. És persze elkezdett esni, én meg szárazra való ruhában, ha már napsütött. Gondolkodtam, hogy visszaforduljak, csak már jó messze voltam. Valamiért inkább továbbmentem. Azt találtam ki magamban, hogy még felmegyek a hegytetőre, és ha ott sincs semmi, akkor hazaindulok. Az a kis idő úgyse számít, mert ígyis-úgyis csuromvíz leszek. És csodák-csodája ott volt egy egész bevásárló-komplexum. Keresni kellett nagyon a LIdl-t, mert az volt a legkisebb, legeldugottabb helyen. Kenyér 3,50, nem vettem, mert még van otthon, de jó tudni. Csak napi szinten kijárni azért messze van. Néhány dologban azért olcsóbb a Lidl, nagybevásárolni majd jövök (mert van 1l joghurt 20 koronáért, a boltban meg normálisan a kis pohár 8-10 körül és annyiért nem veszek). Benéztem még műszaki boltba, és minden kb. ugyanannyi mint otthon, HP 5Mp 3x opt zoom gép 500 korona, nagyon elgondolkodtam. De ami a legjobb, hogy az outlet boltban futó és sportcipők, de csak márkások 100-200 korona között. Ha lesz pénzem, minden tesómnak viszek haza edzőcipőt. (És nem csak kommerszek vannak: Nike, Adidas, Puma stb; hanem van New Balance is, végre lesz egy olyanom) És a bevásárló központban Columbia túrafélcipő 200, túrabakancs 300, neee!
Idő elég változékony, hol esik, hol nem, de így legalább nem áztam el. A 10 km hazafelé 45 perc lett, mert úgye, ha biciklizel, akkor mindig van legalább egyik irányba szembeszél, hát most hazafelére kikaptam egy nem is kicsikét, olyan orkánszerűt. Másrészt bicómnak sajnos túl könnyű fokozatban van a váltója, ami még egyenlőre nem is működik, csak lassan lehet vele menni.
Este pizzázás lányoknál, és hogy mik derültek ki. Teljesen véletlenül Juli mondta, hogy nővére a nyáron tandemezett. Hoppá! Persze Juli szombathelyi, de mondta, hogy talán van a gépén fotó, meg videó róla. Volt. És vajon ki vigyorgott az első képen rögtön??? Kicsi a világ, azt szokás ilyenkor mondani. A nővérét Kátus vitte, de a barátnőit én. Unplugged videók és fotók rólam, bénázósak, de tiszta hátszélben tandemeztettünk Epölben, ha munka van, dolgozni kell.