kedd, január 29, 2008


2008-01-27, Vasárnap
Szép idő!!! Bár a kelés késői, de ez betudható a két napja tartó éjszakázásnak. Program, tegnapból fakad, mivel ugyebár megtudtam, hogy az Oderja (na majd megnézem hogy írják pontosan) szigeten van starthely, és ugyebár leszálló az nem nagyon, csak a tenger, meg talán a világítótorony mellé. Persze nem kell leszállni, repülni kell! Csak ahhoz előbb fel kell szállni és bizony én inkább a felszállót nem találtam, remélem csak én kerestem rossz helyen. Találtam két helyet, ahonnan rossz esetben el lehet startolni, de még az otthoni régi-Mária, vagy Kétágú-nál is sokkal parásabb placcok. Első féldomb magasságban van, ernyőt egy katonai bunker félgömbjére lehet teríteni, akkor van még talán 4-5 kislépés a függőleges sziklafalig. És ez nem csak olyan rámondjuk, hogy függőleges, mint a Kétágú, hanem szikla és esel 8 métert. A másik fenn van a hegytetőn, inkább az tűnik reális starthelynek, csak itt meg nem igazán van se meredekség, se hely. Két fa között talán át lehet repülni, beülő-hevederek még átférnek és akkor jó, vagy nagyon kioldalazni starthely után, az egészet kerülve. Hát kiváncsi leszek, febr. 2. lesz a klub találkozója, majd kiderülnek a dolgok. De addig is lehet, hogy megveszem ezt az ernyőt, bár meg kéne várni a helyi oktató Trangoját, de ha jó ára van, akkor inkább ezt is megveszem. Nem mintha lenne munkám, vagy pénzem rá. http://cgi.ebay.de/Gleitschirm-Airwave-Magic-3-M-80-105-kg_W0QQitemZ260207292282QQihZ016QQcategoryZ18676QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
A nap nagyrésze a szigeten telt, de teljesen szét voltam csúszva, inkább hazamentem pihenni. Az utcán találtam egy orgonát, egy igazi orgonát (hangszert). Valaki levitte, gondolom már nem kellett neki. Nem volt ötletem, hogyan lehetne itt Norvégiában pénzzé tenni, így csak lefotóztam.
Vacsi-ebéd mindkétszer finom zöldborsós rizs, kicsit ínyenckedve, variálva az unalmast, sültvirsli sajttal és mustárral sütve. De a borsó sokat dob rajta tényleg.