vasárnap, január 27, 2008


Tessék, egy közös kép
(nincs is több közös képünk...úgyhogy, ha olyat akarsz a videóba, akkor először repülnöd kell jönni, és ez a kép sem 2007-es...)

2008-01-26, Szombat

Nagy nap a mai? Igenis-nemis. Nem igazán lehet, nagy nap egy olyan nap, amikor esik az eső. De aztán később nem is esik. Délelőtt rövid, esedékes bevásárlás.
Kenyér 4
Margarin x2 13,80
Narancslé – a vendégség miatt 11

Én nem vettem szálltam bele a lányok ajándékborába, elvi okok miatt, holott pénzügyileg jobban jártunk volna. De így a vendéglátóink jártak jobban, több innivalót vittünk. Ha már gesztus, legyen feléjük gesztus. Útközben találtam egy jónak kinéző elhagyatott biciklit. A délutánt azzal töltöttem, hogy szereztem hozzá ülést és kereket. De mikor este visszamentem érte, kiderült, hogy mégis le van zárva, olyan küllők közé betolt zárral. Kár, mert így csak az utcaképet szennyezi (igen – ez már vizuális környezetszennyezés). DE még akciózok a dolgon, úgyhogy ha valaki kijön hozzám, biciklije lesz – tehát tessék csak jönni.
A nap legérdekesebb eseménye természetesen a vendégség volt. Összesen 11-en voltak rajtunk kívül, ebből 3 gyerek. Jó hangulatú volt, sok beszélgetéssel, Vietnami túráról történő képvetítéssel, és kiderült, hogy a statikusok gyereke már óvodás korában jobban ért a tartószerkezetekhez, mint én. Szép. Vacsorára lasagne, amit én még soha nem ettem – ráadásul spenótos, csak olyan jól nézett ki, meg kellett kóstolnom, de finom. Még a spenót is – mondjuk a spenótfőzeléket is szeretem. Utána ráadásként rakottkrumpli és az egészben a legjobb, hogy kiderült, hogy lehet itt is kapni tejfölt és túrót. Ezzel egy kicsit kinyílt a főzési perspektíva.
És bűnöztem, vagyis, megkóstoltam a rákot. A halat ha megeszem hányok, de azt mondták, ennek nincs olyan íze, édes húsú, stb. Meg is pucoltak nekem egyet. Arra biztosan nem lettem volna hajlandó, hogy én pucoljam meg és utána egyem meg. Egy darabig csak tartogattam a kezemben, próbáltam elterelni a figyelmemet, de aztán megkóstoltam…halszerű. De kibírtam hányás nélkül, ledolgoztam azt az egy falatot, aztán sütivel, chipsszel alaposan leöntöttem. Halat, azt akkor sem fogok enni, szegény huppok.
És a legjobb hír, hogy kiderült, hogy van közöttük egy siklóernyős, és kiderült az is, hogy a Városka szigetén, az Oderja-n is lehet repülni. Igaz csak ParaPro 5-tel, de az nekem már mióta megvan (persze először csak az lett beírva, nem tudom, miért, de azóta már jogos).
Vasárnap meg is néztem, de arról csak holnap.

És láttam szivárványt a folyónk fölött! Szivárványt!

ui.: jellemző, hogy eddig kiktől kaptam kommentet a videóhoz. most vagy nem nézte meg más, vagy csak nem kommentezett külön kérésemre se. Köszönöm.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

en megneztem a video elso 2percet meg tegnap, csak nem tudtam irni, hogy jo volt :) de a tobbi 24et is meg fogom, csak muszaj volt aludnom.. Fanni

9:17 du.

 
Anonymous Névtelen said...

es volt egy vitorlazo meg egy regi motoros pilota is:-) neha beugorhaszt egy szelet husra, mert ahol harom gyereknek jut, ott egy szegeny osztondijasnak is jut;-)

1:40 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home