péntek, január 11, 2008



A "party" előtt, a szobában, mi öten: Martin, Én, Juli, Pierre Luc és Reni

2008-01-10, Csütörtök

Elhatároztam, hogy kicsit hamarabb kelek, nem az otthonihoz képest, hanem a tegnapihoz képest. Ez sikerült. El akartam menni felfedezni, de nem tudtam, persze az eső miatt nem. Így hát dolgom nem lévén, mert egyenlőre munkát nem tudok más módon keresni felkevertem magam a világhálóra és írtam a helyi siklóernyős klubnak és a fotóklubnak. A siklóernyősöktől délutánra érkezett is válasz, hogy repülni márc.-ápr. és szívesen várnak febr. 2. a nagy összejövetelükön. Valamint az főpilótának van egy Trango M-je, amit acro-ra használt két évig, de kicserélte a madzagjait, hogy kell-e? Hát kell, csak egyenlőre dolgoznom kell, hogy legyen pénzem ernyőre, válaszoltam. Nem tudom mik a tervei - írtam, hogy szívesen segítek oktatásban, tandemben – szerintetek én miben reménykedem?
Délelőtt-délután nagy része azért kis városfelfedezéssel telt el, főleg bevásárlással. Lányok megkértek, ha tudok, akkor legyek szíves venni nekik egy kenyeret, meg magamnak is kellett venni pizzát az esti pizza-partyra. Így ma is megúsztam napi két kajából. Kenyér nem volt sehol olcsón, ezért bejártam 5 boltot, viszont ez amiatt jó volt, hogy ismerkedtem az árakkal és vettem, akciós, olcsóbb dolgokat, listám:

REMA 1000:
Pizza Favoritt – ez 0,5 kg 19,00

COOP MEGA (ilyen is van itt)
PAERER (körte) – 3db 5,48
TOMATER 5,95

ICA MAXI
2x GRANDIOSA PORSK (akciós kispizza, még itthon se rossz ár) 2x10

Spar – kenyér a lányoknak

Persze az egészben azt élveztem a legjobban, hogy biciklit kitámasztottam, lezártam, vagy még azt se, kaják a kosárban és senkinek eszébe nem jutott elvinni. Ettől annyival egyszerűbb lesz a bevásárlás.
Esti pizza elég vacak volt, ez olcsó kisfajta, de kis ketchuppal és bónussajttal feljavítottam ehető szintre (figyeld csak, napi második kaja vacsorára).
Utána kis party kezdődött, már nálunk, vagyis a többiek elkezdtek iszogatni. A híres party ezzel folytatódott, csak más szobájában és kb. húszan. Mindegy, legalább tudtam beszélgetni kicsikét. A lányokba az a jó (na megint jön a sok pozitívum), hogy ha már isznak alaposan, akkor legalább őszinték. Így bevallotta nekem Juli, hogy utál. Hát kedves, mit ne mondjak:D. Azokután, hogy veszek nekik kenyeret, odaadom neki a nadrágom, mert az övé csurom víz, ezt kapom…legalább őszinte. És ez jó tulajdonság. (Azért haverilag nincs velem baj, csak a fiútípusommal egyébként.)
De legalább a norvég lányok kedvesen mosolyogtam rám az utcán, ha én is mosolyogtam és ez nem rossz.
És persze este megismertem pár új arcot.
Frida (jól emlékszem???) a finn lány
Izabella a spanyol, aki kedves aranyos szintén
egy német lány, S-betűs
A szoba után elvlieg folytatni kellett volna egy helyen, el is mentünk 11-re, jellemző. Bementünk, és nem volt füst. Nekem ez annyira pozitív, hogy el se tudom mondani, mert így elviselhetőek a helyek. De ott is hagytuk hamar, mert teljesen tele volt, mozdulni se lehettet (de én még ilyet nem láttam), és a zene is hangos volt, így beszélgetni se tudtunk. Magyarok hazamentek én is haza, de kiderült, hogy a szoba társam felhívta PierreLucot, Katrint és Izabellt és Fabiot kártyázni. Jöttek és én meg csatlakoztam hozzájuk. Unoztunk, pár új szabállyal, de ettől csak izgalmasabb lett. 5 partiból 1x nyertem, 2x második,harmadik és negyedik. Kezdetnek nem rossz.

És a mai nap fénypontja persze nem más volt, mint???
MSN – hanggal és részemről videóval, Ágival végre!

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

4:13 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home