kedd, február 05, 2008


7 lóóó a képen, keresd meg

2008-02-04, Hétfő

Nagyon nem akartam felkelni olyan korán. Csörgött a telefon, az óra, de felkelni nem akartam. Ez nem az otthoni, kikapcsolom, mindjárt felkelek, csak közben elaludtam szokásos. Lenyomtam az órát, hogy majd fölkelek, de nem nagyon ment, csak soká.
Reggeli sok kenyér, ebédre kenyér és körtekészítés, pakolás. Mert ma is túrázni megyünk a norvég outdoor-osok által szervezett túrára, aminek persze én már az egész útvonalát végigfutottam. Viszont az eső nem esik és nem is ígértek sok esőt mára. Így elővigyázatlanul normál nadrágban, bár gore-tex kabátban (amim ugye átázik szegény), ééés fotóstáskával oldalamon vágtam neki. El mertem vinni, mert tényleg nem nézett ki esősnek. A sulinál találkoztunk pár emberrel, akik aztán áthoztak a mi koleszunkhoz közeli helyre autóval (nekem egyszerűbb, gyorsabb lett volna odabiciklizni). ott vártak a többi norvégok. Négy-öt emberből álló csoportokban, alternatív, saját útvonalunkon vágtunk neki a csúcsnak. Én két kedves norvéglánnyal és Sammyvel voltam. Ők tanítottak volna minket tájékozódni. He-he. Én próbáltam Sammyt, de ő nem igazán akart, ahogy gondolja, kéremszépen. A csúcstól együtt mentünk a tóhoz, ahol rénszarvasokat kellett volna látnunk, persze már előre tudtam, hogy esélytelen ennyi emberrel. Ott már tűz várt minket, megpróbáltak megint egy sheltert építeni nekünk, de nekik se sikerült, pedig aztán igazán egyszerű, bármelyik cserkésznek menne. Kis kenyérsütögetés, kaja és szétfagyás (mert a jóidőre való tekintettel kiszedtem a poláromat a kabátomból). Délután nagyon nem volt kedvem semmihez se. Semmihez se. Le is feküdtem, jobb híján. Aztán csak sikerült összeszedni darabjaimat, hogy nem lesz ez így jól és elindultam bevásárolni. Csak tejfölt akartam venni, csak 20 koronát vittem, de az első boltban 18 volt, és kevesebbre emlékeztem máshol, viszont! Találtam fél kilós grillcsirkét 10 koronáér, ami majd a hétvégén jár le. Vettem gyorsan kettőt, úgyhogy most majd fehérje túladagolok. Még veszek majd pár kilót, mert állítólag mélyhűtőben eláll soká. Beindítom az illegális, romlott húskereskedő hálózatomat. Én leszek a sofőr. Aztán a másik boltban vettem tejfölt is.
Kjokken 0,55 kg x 2 10x2
tejföl 0,3 dl 13 - szép

Délután viszont a megszáradt gombáimból világfinomságos gombapaprikást főztem (a gombát csak így szeretem) és hozzá nokedlit. A nokedlinek csak az íze lett szuper, formailag még van hová fejlődni, bár ez főleg az eszköztáramra vonatkozik.
Norvég, és a kintlétem legkorábbi fekvése, éjfél körül.