hétfő, február 04, 2008


Matrix's mine

2008-02-03, Vasárnap
Tervezett képest túl korai kelés. De azért jól kialvás, jó sokáig. Délelőtt nagyrésze, azaz maradék kisrésze rendrakással telt el, mert délután jönnek hozzám. Csudaszép rend lett a szobába. Délután nem sok mindent csináltam, idő vacak volt, itthon ültem előtte.
A vendégeskedés, annál jobb volt. Én főztem a paprikás krumplit, Reni segédletével, de elég finom lett, azthiszem. Amerikai azt mondta, lányok azt mondták, az őszintét meg soha sem lehet tudni, még magamnál sem. De legalább jóllaktam. Este már csak egy kicsike tegnapról maradt szárazkenyér,d e az is jobb a semminél. Viszonylag korai fekvés, a másnapi koránkelés és túra miatt. Filmnézés, Mátrix franciául, közbe berasztítás. Most megint a szokásos álrasztáimmal tündöklök, de már nem sokáig.
Ennyi, nem több -

És összeszámoltam, hogy mennyit költöttem eddig.
Összesen, 1174 korona eddig.
Ebből kaja 694 korona! És ez körülbelül vissza fog esni 600-ra, mert sok dolgot hosszabb távra vettem

Otthon mennyiből jön ki egy koleszos???