péntek, március 07, 2008



2008-03-06, Csütörtök

Délelőtt nagybevásárlás az Osloi túrára. Két menetben két kenyér, margarin, paradicsom, körte, és egy nagysajt, meg tojás. Hát persze jó sok pénz ráment. Ebédidőben elkezdtük csinálni az Osloi túrára kötelező előadásunkat, az alvócsoportunkkal. Azaz Robbal és Sammyval. Sammy tiszta beteg, persze meg vagyok győződve, hogy a tengerben fürdés miatt, valószínűleg nem is fog jönni. Ma nekem is elkezdetett fájni a torkom. Nagyszerű, ismerem az ilyet, most két-három nap kín, aztán jó lesz. Csak miért pont ilyenkor? A feladatmegoldás abból állt nagyjából, hogy Sammy feküdt az ágyon én néha olvastam a honlapokat, de nagyrészt Rob jegyzetelt mindenfélét, aztán szépen letisztázta egy A4-re. Nem túl csapatmunka, de segítségemmel se lett volna hatékonyabb, én meg unatkoztam. A vicces az volt, amikor 4. nekifutásra se tudta leírni az accessible szót helyesen. Egy anyanyelvi angol.
Jó sokáig elhúztuk persze, zenehallgatással meg mindennel, így rögtön mentem volna főzőkurzusra, ahogy annak lennie kellett volna, persze kiderült, hogy később lesz. Úgyhogy hazamentem kihasználni az szabadidőm. Csináltam hat szendvicset a szendvicssütővel. Remélem ez okos gondolat volt, meg pakolgattam.
Főzőkurzuson a szokásos bevált csapatban, Katrinnel, Pierre Luccel és Jensel. Kaja húsgombóc, barna szósszal, kivételesen jó lett, még a desszert is. Ez olyan kaja, hogy a kiváltságosoknak még talán otthon is megcsinálom egyszer.
De rohannom kellett, mert kilenc órakor végeztünk és héttől lett volna siklóernyős klubbom. Odaértem, még ott voltak. Beszélgettünk egy órácskát, aztán haza.
Pakolás, ez+az.

Hétfő későestig Osloban leszek. Nem azért nem vagyok, mert valami bajom van.
(Persze magamat ismerve az se kizárt, hogy lesz – megyünk a síugrósánchoz, és talán még bobozni is fogunk, igazi pályán!!!)

Ja és találkoztam ma az utcán Fridával és amíg együtt mentünk rájöttem, hogy sokkal jobban utálom, mint ő engem. Mert egy hiper Sony HD kamerával járta a várost, a prodzsektjéhez filmezve. Én is akarok olyat! Ó, hogy utálom!