szerda, március 12, 2008


Mostani kedvenc

2008-03-11, Kedd

Hol is kezdjem? Az elején.
Éjfélkor még ettem, intézgettem magam, a túra utáni teendőket végeztem. Aztán még sokáig beszélgettem, így csak fél négy körül láttam neki, annak, ami muszáj volt.
16 oldalas cikk, összegzés és előadás. Az egész maradék éjszakám ráment a summaryre. Reggeli után még maradt 10 percem, hogy diavetítés is legyen belőle. Lett, másolás, beillesztés.
Ja és reggel hétkor lefürödtem végre, több mint 100 óra fürdés nélkül eltöltött idő után. Ez nálam talán rekord, ilyen vagy hasonló csak ÖVK-ban volt.
Rohanok be a suliba Janával, de a folyóson gyanúsak lettünk, mert páran ültek a terem előtt a földön. Mosolyogva közölték, hogy elmarad és hiába jöttünk, Johne küldött sms-t, hogy beteg és majd legközelebb. Erre nem igazán tudtam mit reagálni. Magamban a Belgától idéztem, de nem írom ide le. Egész éjszaka hiába dolgoztam.
Úgyhogy haza, de mivel fáradt voltam rendesen sok mindenre nem voltam használható. Elvoltam, elolvasgattam, intézgettem, amit előző éjjel nem. Szereztem a UP-tól logót, de vicces, mert volt aki küldött, a másik ember pedig először Gombóc engedélyét kéri hozzá. Remélem Gombóc majd engedélyez!
Boltba is mentem, kenyér, körte, mert végre megint olcsó volt, ketcsup, virsli, tészta.
A délutáni norvéggal nem kalkuláltam, de hát el kellett mennem. Az első félidőből nem sokra emlékszem. Konkrétan csak arra, hogy 10 mp-ként kellett felébrednem. Lilian meg is kérdezte, hogy rendben vagyok-e, mert állandóan keresztbe ment a szemem.
A maradék energiámból sütöttem egy kis mustáros rántottát, aztán még egy kis beszélgetés, időhúzás, és végre alvás.