vasárnap, április 13, 2008


Gézának egykerekűsök.
Ezt még ma fotóztam neki, meg is kérdezték, hogy miért fotózom őket.
Nagyot mosolyogtak, amikor elmondtam nekik!

2008-04-12, Szombat

Nagyon nem izgalmas nap. Megfigyeltem, hogy ez így van. Amikor egy nap nagyon sok mindent csinálok, ami tulajdonképp igen jó dolog, akkor utána egy-két napig kibírhatatlanul unalmas napok következnek. Nem tudom, miért van ez így. Persze a naphoz hozzátartozott, hogy esett elállt, esett kisütött, és esett.
Mehettem volna a napsütéses intervallumokban kutyázni, az új haverommal, de, mivel nem örülnek ennek a helyiek (és tőlük van az ernyőm) meg egyébként is csupa víz a fű biztosan, úgyhogy nem voltam. Helyette elmentem a boltba bevásárolni egy kenyeret, meg akkor ár bicóztam egy kört. Egyébként meg tanulás helyett szerkesztgettem a fotóimat és felpakoltam a netre.
Megnézhetők: flickr.com/photos/jenesgy
Este el kellett mennem egy vodka partyra, mert kiharcolták. Egész meglepő volt, de volt pár srác, akikkel egészen intellektuális témákról beszélgettünk, amíg még képesek voltak rá. Kitárgyaltuk, az amerikai, angol és tulajdonképpen majdnem mindenhol meglévő báb-politikát (persze megint csak én neveztem el így). Meg a génmanipulációról, klónozásról, a szokásos szubjektív színlátás téma kicsit, a szaglás körüljárva minden irányba. És egy érdekes kérdés: El tudnál képzelni egy új (alap) színt?
Ők mentek pénzért valahová én azt kihagytam. Életveszély volt velük. Hendrik felült Tom kormányára és úgy kacskaringóztak lefelé, persze rendesen részegen. Tudtam, hogy esés lesz! Kíváncsian vártam, persze a kanyarban a busz előtt sikerült nekik. Nem lett senkinek se baja…