vasárnap, január 13, 2008


2008-01-11-12, azaz Péntek-Szombat

Elgondolkoztam azon, hogy kinek is írom ezt a sokat és minek is? Mert akiknek gondoltam, hogy írom, pont azok nem olvassák, akkor meg minek? Aztán persze rájöttem, hogy magamnak. Tulajdonképpen, azért is kezdtem el, hogy legyen valami naplószerűségem, már akkor, amikor nem is tudtam közzétenni a neten. Szóval írok.
A két nap a szokásos elég unalmas stílusban telt el. Pénteken el kellett menni orvoshoz, valamiféle vizsgálatra. Kicsit megijedtem, mert sok ember megszúrtak tűvel, és én azt meg nem szeretem (ki szereti?). Bemegyek, leültet, megkérdezi, hogy voltam-e az elmúlt évben Afrikában, Ázsiában vagy Dél-Amerikába, mert ha nem, akkor mehetek. Sajnos nem. Mivel épp nem esett az eső elindultam kicsit felfedezni a várost, bementem a fotósboltba, megnéztem a seconhand részt, de minden drága. Viszont, ha minden kötél szakad, egész olcsó tudok színes diát, és plussz ff filmet venni.
Utána otthon. Este végre beszélgetés Ágival, ebből állt a nap. Nem túl sok.
Szombaton városnéző program, előtte kenyérvásárlás, korán, hogy legyen az olcsófajta. Városnézés sajnos nagyjából a tegnapi útvonalon, de hát mit tudok csinálni. Ja és persze végig esett. Az új nadrágom viszont nagyon szuperál, úgy örülök neki.
Sajnos persze történt egy szörnyű katasztrófa is. Meglátogattuk a halpiacot. És szegény hupákok ott úszkáltak bezárva együtt, az összekötözött ollójú rákokkal – nagyon szomorú dolog, magamban meg is sirattam őket.

Ezenkívül nincs semmi érdekes. Éhezek már napok óta, persze eszem, csak nem annyit, amennyit kéne. mert be kell osztanom magam. Meg a fő baj, hogy nem ehetek folyamatosan, ahogy otthon szoktam, hanem csak napi max háromszor. Luxuskodás nem engedélyezett. Najó, kibontottam a marcicpánom, az első számú luxuscikkemet, de beosztom. A halpiac előtt volt egy mérleg, persze megmértem magam. Összesen 2 kg-t mutatott. Most vagy a mérleg rossz, vagy én vagyok nagyon sovány!
Éjszaka valami barom miatt lecsapódott az összes biztosíték a ház központ részében, és nem tudtam felkapcsolni, így nagyon romantikusan a LED lámpa fényében zuhanyoztam…

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Miért, te tulajdonképpen kiknek írod? Vagy akkor kiknek kéne olvasni? Én meg a csajok tuti olvasunk, de akkor most lemaradtam valamiről? Hm?
És kéretik válaszolni, nem úgy mint a múltkor, TE!
Wonka

7:47 du.

 
Anonymous Névtelen said...

Szia Drága, én olvasom a blogodat,és nagyon is érdekel,csak lehet nem minden nap tudom megnézni:(...de ez nem jelenti azt,h nem fogom elolvasni!sőt Kátus is olvassa ill. Szabi is monta,h megnézte mi újság van veled...szóval..."nem csak magadnak írod..."

Ági

9:16 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home