hétfő, január 14, 2008



Vizitáboros kép, a sziget miatt

2008-01-13, Vasárnap
Vasárnapra be volt tervezve, az egy héttel ezelőtt, a túl sok hó miatt elmaradt túra. Hát most aztán megtartották. Hó nem volt, csak egész idő alatt eső. Szép.
Viszont egy tényleg szép szigeten volt a kirándulás. Igazából sziget is, meg nem is, mert egy kb. 10 méteres híd köti csak össze, de ha úgy vesszük, akkor persze sziget is lehet. A katonaságé volt jó sokáig, ezért be is van kerítve és csak kapun lehet bemenni (pénteken ezért nem mertem bemenni, mert kapu volt). A tipikus északias táj, tengerrel, sziklákkal, nyírekkel (!!!), bokrokkal, meg amik csak hozzátartoznak. És szép és szeretem. És romantikus hely. És lehet fürdeni is és át lehet úszni a közeli szigetekre, mert nincsenek cápák. Remélem tavasszal, meg nyáron lesz kivel…
Persze majdnem mindenki bőrig ázott, voltak akik szószerint, nekem csak a frissen impregnált bakancsom, meg a kabátom ujja ázott át, nagyjából szárazan megúsztam.
Utána nagyrészt semmit tevés. Este megnéztem a Ponyvaregényt, angol nyelvvel, és amíg nem néztem a magyar szöveget (mert képzeld Ági, sikerült valami programot letöltenem, amivel működik...) , de ahogy olvastam a magyar szöveget úgy már sok volt a három egyszerre.

Tessék nekem jó filmeket ajánlani, angol címmel főleg!!! de jókat ám, szépeket, művészieket, és pláne, amit még nem láttam! Kérek mindenkit!

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Cashback, az sztm tetszene, elég művészi meg vicces és megható a vége...aztán még én imádtam a Leány gyöngy fülbevalóvalt is, egy festő életéről szól, sok minden nem történik benne, de nagyon szép a képi világa, nekem bejött...majd még gondolkodom, én is állandóan filmezek mostanában :)
Wonka

9:20 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home